Gå til innholdet
Oddiblogg
  • Om bloggen
    • Bloggen og AI
  • Kontakt meg
  • Hjelp
    • Personvern
  • Norsk bokmål
  • Search Icon

Oddiblogg

Min erfaring med Bring

Min erfaring med Bring

21. november 2020 Oddi Kommentarer 0 Kommentar

Mandag 16.11 skulle jeg få levert hjem en pakke. Jeg hadde bestilt at pakken skulle bli levert på døren. Pakken skulle bli levert mellom klokken 15 og 22. Først Fredag 20.11 kom pakken. 4 dager for sent og etter mange purringer. Servicen jeg opplevde hos Bring var elendig.

Gammelt innlegg

Dette innlegget er mer enn 1 år gammelt. Derfor kan innholdet være mindre relevant nå.

Bring og levering hjemme

Dette er faktisk ikke første gang det har skjedd meg. For et år siden ble også en pakke forsinket. Også da hadde jeg bestilt levering hjemme. Men da klarte Bring å levere pakken bare et par dager for sent.

Dersom jeg er representativ for kundene som Posten og Bring har, må det gjøres noe. Mulig dette problemet er lokalt her i Stavanger, men et firma som skal levere logistikk forventes at de gjør det. Leverer til avtalt tid.

Servicen under enhver kritikk

Min PC skjerm Onsdag 18 Novemer. Enda et par dager gikk før pakken endelig kom fram.

Det jeg opplevde var at kundeservice ikke tok tak i problemet. De sendte en eller annen form for purring til Bring i Stavanger, men jeg tror ikke denne ble fulgt opp lokalt. Jeg ble også lovet tilbakemelding noe jeg ikke fikk. Først Fredag, etter å ha purret i flere dager fikk jeg en tilbakemelding. Da var pakken funnet Onsdag og skulle leveres Torsdag. Noe den ikke ble. Fredag fikk jeg også en garanti at pakken ville bli levert samme kveld, det ble den også omsider.

Kundeservice på Posten og Bring er mangelfull. Å komme fram på telefonen går greit. Men så lenge det ikke er mulig for kundene å ta kontakt direkte med det lokale Bring, men at alt går gjennom kundeservice blir ting vanskelig.

Det er også en chatbot som det er mulig å chate med. Men en chatbot er ikke til særlig hjelp i slike tilfeller. Det burde vært mennesker på chat, i det minste om dagen. Et annet problem er at service telefonen er åpen mellom 8 og 17 og stengt i helgene.

Neste gang vil jeg neppe kjøpe varer hos et firma som kun tilbyr Bring som leverandør. Min erfaring er at Bring trenger å gå gjennom egen logistikk og få en bedre kundeservice.

Kilder:

Bring

  • Klikk for å dele på Facebook(åpnes i en ny fane) Facebook
  • Klikk for å dele på WhatsApp(åpnes i en ny fane) WhatsApp
  • Klikk for å dele på Telegram(åpnes i en ny fane) Telegram
  • Klikk for å dele på Bluesky(åpnes i en ny fane) Bluesky

Lik dette:

Lik Laster inn...

Beslektet


Norge
Posten

Postnavigering

TIDLIGERE
Atlantic Crossing: Et lavmål av NRK
NESTE
ledighet blant nyutdannede

Legg til en kommentarAvbryt svar

Følg bloggen

  • facebook
  • Telegram
  • Bluesky

Siste poster

  • Trump og Nobels fredspris
    8. juli 2025
  • Støttespillerne for Russlands krig i Ukraina
    6. juli 2025
  • Ideologisk krig mot Iran
    22. juni 2025
  • Folk kalte område for Niggeren
    22. juni 2025
  • Harvey Milk, hvem var det?
    18. juni 2025
  • Hva har krigen mellom Israel og Iran å si for Ukraina?
    15. juni 2025
  • Innfører innreise sanksjoner mot Israel
    10. juni 2025
  • Stavanger 900 år
    7. juni 2025
  • Klasseskille i barneidretten
    1. juni 2025
  • Sult som våpen i Gaza
    27. mai 2025

Kategorier

  • Gaza krigen
  • Historie
  • Krig Russland – Ukraina
  • Norge
  • Stavanger området
  • Verden

Stikkord

2 verdenskrig Aleksandr Lukasjenko Aleksej Navalnyj Arbeiderpartiet Belarus Coronavirus Donald Trump Erna Solberg EU forsvar fotball FRP Høyre Iran Israel Joe Biden Jonas Gahr Støre Kina klima kongehuset KRF krig Krigsforbrytelse Krim menneskerettigheter NATO Norge Palestina Polen rasisme Russland Rødt Sovjetunionen sport Stavanger SV Sverige Tyskland Ukraina USA USA valg 2020 USA valg 2024 Vladimir Putin Volodymyr Zelenskyj økonomi
© 2025   Copyright. All Rights Reserved. Odd Kristiansen
%d